loading...
دل نوشته های دختر کارمند
دختر کارمند بازدید : 38 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام                    آخ آخ چه امروز هوا سرد بود جه برفی اومد

 امروز حالو حوصله نداشتم "ناراحت"اصولا روزایی که چنار نمیبینم اینطوریم

تنها یه بار سر صب دیدمش اونم تنها یه نگاه کوچولو

کار خداست،همیشه سر راه هم سبز میشیملبخند  همیشه با اسانسور زوج میرم دیدم اسانسور زوج نمیاد با فرد رفتم"لبخند"همینکه از اسانسور پیاده شدم چنار دیدم توو سالن بود پیش آقای پ،چنار کاپشن سفید پوشیده بود عزیزم قیافش بامزه شده بود

از یعد ناهار اون سمت که من میشینم خلوت شده بود منم حجم کارم سبک شده بود کاپشنمو انداخته بودم رو پام یخ زده بودم از سرما یه کم کتاب خوندم چای خوردم

"قلب"دلم میخواست چنار پیشم میومد ولی نیومد

رفتم طبقه چنار،به دوستم سر زدم ازش پرسیدم چنار امروز اومده؟ کفتش: آره اومده. خودم خندم گرفت ازینکه این سوال پرسیده بودم چون صبی دیده بودمش

چه کنیم دیگه!!!عشق و عاشقی حواس واسمون نزاشته!همینکه خودمو جا نمیذارم خیلیه

وقت رفتن بود کارت زدم و رفتم

تازه امروز یه اتفاق خوبم واسم افتاد،داشتم از مرکز خرید ...رد میشدم که شنیدم یکی میگه سی دی رقص عربی اسپانیایی...

بین خودمون باشه ها من اصن رقص بلد نیستم توو مهمونیا جشنا...هزارتا بهونه میارم...همیشه فرار میکنم از رقص

آخه تا کی!!!تا کی فرار کردن،بهونه آوردن

از تابستون دمبال کلاس رقص میگشتم  چن تایی پیدا کردم اما هیچ کدومش جور نشد

میخواستم کلاسای یه ماهه واسه شب عید برم هزینه هر کلاسش پنجاه تومن بود بابا کرم و ترکی یه ماهه بودش

لبخندکارم راحتتر شد سه تا سی دی خریدم همش شد شیش تومن عربی ایرانی اسپانیایی ترکی باله...

به همین راحتی و ارزونی

خودم خونه یاد لبخندمیگیرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 4,047
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    کد هدایت به بالا